18 Ağustos 2016 Perşembe

Uzun ve güçlü kirpik serumu / Long and strong lash growing serum

Bu yaz maskara neredeyse hiç kullanmadım. Bütün yaz boyunca belki 5 kez kirpiklere sürdüm. Kirpiklerim yaklaşık her 6 haftada bir kirpik ve kaş boyası ile boyuyorum (kirpik evde nasıl boyanır burada daha önce yazdığım post'a bakabilirsiniz) ve genellikle bunu yazın yapıyorum.
Maalesef kaş ve kirpik boyası doğal değil ama bence her gün maskara kullanmak ve onu temizlemek kirpiklere daha çok zarar veriyor. Onun için ben kirpiklerim ve kaşlarımı boyuyorum ve bu serumu devamlı kullanıyorum. Şimdiye kadar bir kaç sene oldu. Ben memnunum, kirpiklerim daha uzun oldu, daha az dökülüyor ve nasıl göründüğünden mutluyum. 

Malzemeler:
  • 1 ölçü hint yağı
  • 1 ölçü badem yağı
  • vitamin E
  • lavanta esan yağı

Nasıl yapılır ve kullanılır?

Tüm malzemelerii birlikte karıştırın. Bu serumu sadece 5 ml yapmayı tercih ediyorum her zaman taze olsun diye. Bir kaç ay önce göz için laser ameliyat oldum ve o bölge için çok dikkatliyim. 5 ml serum için sadece bir damla lavanta esan yağı yeterli. Sadece kalitelı ve en iyi organik yağları kullanmayı tavsiye ediyorum.
Serumu akşam yatmadan önce pamuk çubuk ile uyguluyorum. Eski bir maskara fırçası ile de olabilir. Biraz serumu alıp kaşlara ve kirpiklere uygulayın. Ben kirpik kökleri yanına da uyguluyorum. Eğer gözlerde herhangi bir tahriş hissedersiniz gözleri hemen yikayın.

Seneler önce annem söyledi ki hint yağı kirpik bakım için çok yararlı. Hint yağı vitamin E, mineraller, proteinler, yağlı asitler ile zengindir. Bu içindekiler kirpikleri daha güçlü, daha kalın ve daha uzun büyümesine yardım ediyor. Aynı zamanda kirpiklerin dökülmesi önlüyor. Badem yağı ile karıştırılan hint yağı, daha kolay kirpik köklerine emilecektirLavanta esans yağı ve E vitamini kirpik saç büyümesini destekliyor.

 Long and strong lash growing serum


This summer I was not using mascara at all. Ok, maybe I used it 5 times during all summer. I dye my eyelashes about every 6 weeks and mostly in summer time (how to tint eyelashes at home, you can check my older post here). Eyelash and eyebrow tint is not natural, unfortunately. But, I think using mascara and removing it every day damages our lashes even more. So, I tint my lashes and I use this eyelash - eyebrow serum constantly, probably it is several years now. It really helps. My lashes become longer, it does't fall out much and I just like how it looks.

Ingredients:
  • 1 part of castor oil
  • 1 part of almond oil
  • vitamin E 
  • lavender oil 

How to make and use:

Mix all ingredients together. I make 5 ml container of this serum. I like it to be fresh. A few month ago I had eye laser vision correction. So, I am very careful with my eyes. For 5 ml of serum, I use only 1 drop of lavender essential oil. Use only very good quality of oils, best organic.
I like to apply this serum with cotton swab. I apply it onto my lashes several hours before going to bed. Also, you can use a spooly. Take just a little bit of serum and apply on your eyelashes and eyebrows. I apply it also on my lash growing line. Be very careful that it will not get into your eyes. If you will feel any irritation, immediately wash your eyes.   


The castor oil is good beauty treatment for eyelashes, I learned from my mom many years ago. Castor oil is rich with vitamin E, minerals, proteins, and fatty acids which helps lashes to grow stronger, longer, and thicker, also prevents from the loss of eyelashes. Castor oil mixed with almond oil will be more easily absorbed into eyelash hair follicles. Lavender essential oil and Vitamin E promotes eyelash hair growth. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder