30 Eylül 2016 Cuma

Kamping Erdek ve Edremit / Camping in Erdek and Edremit

Kendimi hatırladığım kadar biz ailem ile yazları hemen hemen her hafta sonu kamp yapmaya gidiyorduk. Maalesef, İstanbul'da yaşadığım için dört senede sadece bir kez kampa gitmiş oldum. Eşimin tatili genellikle kısa olduğu ve güzel kamp yerleri uzak olduğu için kamp yapamadık ama çok özlüyordum. Sonunda bu Bayramda kamp yapmaya karar verdik. Bana çadırda uyumak, ormada kalmak, eğer sivrisinekler ısırıyorsa bile, 5 yıldız otelden daha iyi çünkü böyle alışığım :). Biz iki gün Erdek yanında Kapıdağ kamp'ta ve üç gün Edremit yanında İnci kampta kaldık. Yanındaki şehirler ve köyleri, gezilecek yerleri ziyaret ettik.
Eğer tavsiye edilecek kamp yerleri biliyorsanız (İstanbul'dan çok uzak olmayan) lütfen paylaşın :). Litvanya'da biz genelde özel kamp yerlere gitmiyoruz. Göl kenarında çadır kuruyoruz o kadar. ama biz 2 kişi kamp yapmaya gittimiz için daha güvenli olsun diye kamp alanları tercih ediyoruz.

I came from family, where as much as I remember, we were camping almost every summer weekend.  For 4 years in İstanbul, I went camping only one time. Short holidays for husband, long distances to find nice places for camping and etc. kept us apart from it. I was missing it so much. Finally, this Bayram holiday we decided to spend time in camping. For me, sleeping in tent, staying in forest, even if you are bitten by bugs, much times better then staying in 5 stars hotel, because I used to like this :). We stayed 2 days in Erdek in Kapıdağ camping and 3 days close to Edremit in İnci camping. We visited small cities near, some famous places and just had a nice time. So, I wanted to share some photos from our holiday.
If you know really nice camping places (not very far from İstanbul) to recommend, I would like to learn. In Lithuania, we never go to special camping places, we just go near the lake that's all. But here is different and camping only 2 people we prefer special camping places  :)
Kuşcenneti Milli Parkı / Kuşcenneti National Park
Kapıdağ kamp'ta Gün batımı . / Sunset in Kapıdağ camping.
Sabah yogası / Morning yoga

/ Sabah ve akşam 10 dakika meditasyon yapmaya çalışıyorum. Yaklaşık her zaman Boncuk yanında oturuyor. / I try to practice meditation 10 minutes in morning and 10 minutes in evening. Boncuk almost every time sits near me and keeps me company.
 Zeus altar (Küçükkuyu)
Gün batımı /Sunset from Zeus altar (Küçükkuyu)
Gün batımı yakalarken / Catching sunset

Boncuk ile seyahat öyle oluyor / Traveling with Boncuk  is always fun :)

Çadırımızım zeytin ağaçları altında, İnci kamping, Ayvacik Küçükkuyu. Çok güzel ve büyük bir kamp alanı, kalabalık değildi, çadırlar yan yana değil, denize çok yakın, sahibi  tatlı insanlar. Çok sevdim orayı. / Camping under the olive trees (İnci Camping Ayvacik Küçükkuyu). Very nice camping place with big olive trees garden, close to the sea. Owners nice and warm people. Place is really big so was not crowded.  Loved there.
Boncuk kamp yapmaktan çok yorulmuş. / Boncuk tired of  5 days camping experience.